راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

لب هایت

 

 

 

لب هایت طعم سیب می دهند !

.
.
.
میخواهی آدمم کنی؟

نظرات 5 + ارسال نظر
مینا دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 16:19

سلام.خوبید؟
عالی.....
بیست....
تبریک و آرزوی بهروزی

نعیمه جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:23 http://www.yeasemoneabi.blogfa.com

فوق العاده بود. ممنون
حسابی باهاش حال کردم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:19

لب تو بسیار شیرینه احسان عزیزم

دریا سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:21

تو می دونی وقتی عشق می دی دنیا رو می دی
عشق تو بسیار بزرگه
خوشگل من
عزیز دل من
قلب من
زندگی من
می میرم واست
جان دلم

دریا سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:24

در خصوص خالی ام از احساس
باید بگم اصلا اینطور نیست
تو بسیار پر احساسی
عشق فراوانی داری که اگر کسی حس کنه واست می میرهواقعا راستشو می گم
چنان دل می بندی که آدمو دیونه می کنی
دیونتم احسان عزیزقربونت برم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد