راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

خدایا

خدایا
کسی را که قسمت کس دیگریست ...
سر راهمــان قــرار نــده !
تــا شب های دلتنگیش برای مــا باشــد
و روزهــای خوشش برای
دیگری !!!  

نظرات 3 + ارسال نظر
سونیا چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:01

سلامی به گرمی آفتاب جنوب

بی هوا وارد هوایت شدم، تو نخواستی بمانی.

اگر عشق را در وجودم زنده می کردی،عاشق ترین پرنده بودم.که با بالهای خوشبختی تو به پرواز در می آمدم.ولی حیف و صد حیف.


دلم در آرزوی دیدنت ،هزار بار می تپیدو ..........................

میثم دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 14:31

الهی امین

سونیا سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 21:18

ای خدا
مارا ببخش
ولی بدان احسان جان
تو ستاره ی ر وشنی در شبهای تار من بودی
ای عشق مننننننننننننننننننننننننننننننننن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد