راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

بعضی وقتا هست که دوست داری کنارت باشه . . .
محکم بغلت کنه . . .
بذاره اشک بریزی تا آروم شی . . .
بعد آروم تو گوشت بگه
.
.
.
«دیوونه من که باهاتم 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
دریا پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 19:05 http://chichiyo.blogfa.com



سلامـــــــ

مطالب وبلاگت قشنگ بود
امیدوارم همیشه با شادی ستاره بارون بشی
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬

اومدم یه خبری بدم و برم ♥☻♥

╬═♥╬
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬

آپم نمی خوای بیای ؟بدو بیا ♥☻♥

╬═♥╬
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬

♥☻♥مـــــــــــــنــــــــــتظــــــــرتــــــــــــــــــــم♥☻♥

سونی شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 21:30

عزیزم احسان جانم

خیلی دوست دارم به اندازه یه دنیا وتموم کهکشونها
به اندازه تموم دریاها واقیانوسها


به اندازه تموم وجودت دوست دارم










فراموشم نکن

لیلا یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:43

سلام احسان جان
ممنون از نوشته های بسیار قشنگت .
موفق باشین

رقیه سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:05

سلام نوشته هات خیلی قشنگه فوق العاده اس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد