راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

کاش یک نفر بود که می گفت:

همه آنِ من ازآنِ تو باشد وقتی که دلت میگیرد...

کاش!!!

از این کاش دلم مگیرد...

دلم میگیرد!

نظرات 6 + ارسال نظر
الی یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 00:44

کاش صداقت وجود داشت
وبت جالبه
برای یه pesar خوبه
هیچوقت عشق ی pesarرو باور نکردم

[ بدون نام ] دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:12

کاشکی باور میکردم حرفتو

اینکه میگفتی میرم

اما من هیچوقت حرفت رو باور نکردم

حتی حالا که خیلی وقته تنها یادت باهام

احمد شوشی سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 19:33 http://www.shushi.blogfa.com

قلمت زیباست
قدر خودت را بیشتر بدان مرد!

ا. جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 23:16

به امید روز قیامت اون روز یادت نره بهم قول دادی
دیدار به قیامت دوستت دارم

[ بدون نام ] شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:24

گل زیبای شقایقت مثل عشق من بود عمرش خیلی کم بود

محمد لطفی پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:31 http://blog.mohammad.id.ir

سلام:
کجایی تو پسر، نیستی چرا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد