راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

آدمها دق می کنند و یادشان می رود این را به دیگران بگویند.
آدمها دروغ می گویند و یادشان می رود جمعش کنند .
آدمها سگ می شوند و یادشان می رود پاچه را ول کنند!
آدمها تصمیم می گیرند و یادشان می رود عقل ندارند!
آدمها می روند و یادشان می رود بگویند به کجا؟
آدمها می روند و یادشان می رود برگردند.

"و آدمها هیچ وقت آدم نمیشوند" ... !

نظرات 3 + ارسال نظر
غزل پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:57

دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش

سونیا سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:12

خیلی به معجزه اعتقاد دارم احسان
تو چی

زهره شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:25

وای خدای من....چرا آدمها آدم نمیشوند؟!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد