راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

اینکه یواشکی دلتنگش باشی ...

خیلی بهتر از اینه که بهش بگی و هیچ جوابی نگیری ...

نظرات 8 + ارسال نظر
اسما سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:21

سلام
تو کلوب دیدم وبالگوتنو
تو صفحه پروفایلتون
خوشحال میشم باهم آشنا شیم
بخاطر فریاد کلوبتون به شما پیام دادم

منم به شدت دمباله یه دوست خوب هستم
مرسی
ای آیدیمه:
yeki_yedoone_65

سونیا دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:06

سلام عزیزم
خیلی دلتنگت شدم
یه بار اومدی یاهو سلام کردی وبعدشم رفتی
یادت همیشه به خیر باد
ایام به کام

سونیا سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:10

دلتنگتممممممممممممممممممممممممممم خیلی

سونیا سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:44

احسان بازم بنویس دلتنگیاتو
و..........................................
عشق منو.........................................

شادن یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:41

سلام احسان جان...
وبلاگ زیبایی دارید...تلخ و پر از احساس...
موفق باشی دوست خوبم...

فهیمه هستم شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:35

بلی بلی...
سونیا جان از عشقتان میگویند
بنویس برادر بنویس تا دلتنگی شان برطرف شود

تنهاترتنهاخودم پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:07 http://tanhatartanhakhodam.persianblog.ir/

سلام سلامت باشید به منم سربزنید

فاطمه شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:09

احساس تو مثل احساس منjavascript:void(0);

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد