راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

منو ببخش



اگه تو رو دوستت دارم خیلی زیاد
                                                                      منو ببخش

اگه تویی اونکه فقط دلم می خواد
                                                                      منو ببخش

اگه شبا ستاره ها رو می شمارم
                                                                      منو ببخش

اگه بهت خیلی می گم دوستت دارم
                                                                      منو ببخش

 

اگه برات سبد سبد گل می چینم
                                                                       منو ببخش

اگه شبا فقط تو رو خواب می بینم
                                                                       منو ببخش

اگه تویی اونکه فقط دلم می خواد
                                                                        منو ببخش

 

 

من برای تو مینویسم



من برای تو مینویسم...

برای تویی که تنهایی هایم پر از یاد توست...

برای تویی که قلبم منزلگه عـــشـــق توست...

برای تویی که احساسم از آن وجود نازنین توست...

برای تویی که تمام هستی ام در عشق تو غرق شد...

برای تویی که چشمانم همیشه به راه تو دوخته است...

برای تویی که مرا مجذوب قلب ناز و احساس پاک خود کردی...

برای تویی که وجودم بی ارزشم را محو وجود نازنین خود کردی...

برای تویی که هر لحضه دوری ات برایم مثل یک قرن است....

برای تویی که ســـکـــوتــــت سخت ترین شکنجه من است....

برای تویی که قــــــــــــلــــــــــــــبـــــــــت پـــــــــــــاک است...

برای تویی که در عشق، قـــــــــــلــــــبــــــــت چه بی باک است...

برای تویی که عـــــــــــشـــــــــــــقــــــــــــــــت معنای بودنم بود...

برای تویی که غـــــــــــــــمـــــــــــــــهـــــــایــت معنای سوختنم بود...

 

سلام به همه دوستان عزیزم

باید از همه معزت خواهی کنم واسه این که دیر به روز کردم

همهتون رو دوست دارم ببخشید اگر نظرات  شما را جواب ندادم !!!!!!!!!!!!