راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

یه شعر ناز از معین:

 

 

 

دوتاچشمام همه جا دنبال تو می گرده

 

با نبودنت دلم با غصه هات سر کرده

 

شب و روز در پی تو من همه جا گشتم

 

یکی گفت غصه نخور اون داره بر می گرده

 

زندگی با عشق تو رنگ دیگه داشت برام

 

رفتی وبدون تو تلخ شده روز و شبام

 

دل من با هیچ کسی نمی تونست خو بگیره

 

شب و روز منتظر و چشم برات مونده نگام

 

کسی مثل تو نشد کسی مثل تو نبود

 

کسی مثل تو نشد کسی مثل تو نبود

 

فقط از خدا می خام که بیایی زود زود

 

همش از خدا می خوام که بیایی زود زود

 

کاشکی می شد دوباره باز همو پیدا بکنیم

 

سفره عشقمو نو با همدیگه وا بکنیم

 

کاش تو این شهر غریب صدای آشنا بیاد

 

دل من هوا تو کرده فقط هم تو رو می خواد

 

کسی مثل تو نشد کسی مثل تو نبود

 

کسی مثل تو نشد کسی مثل تو نبود

 

فقط از خدا می خام که بیایی زود زود

 

همش از خدا می خام که بیایی زود زود

 

زندگی با عشق تو رنگ دیگه داشت برام

 

رفتی وبدون تو تلخ شده روز و شبام

 

دل من با هیچ کسی نمی تونست خو بگیره

 

شب و روز منتظر و چشم برات مونده نگام

 

کسی مثل تو نشد کسی مثل تو نبود

 

کسی مثل تو نشد کسی مثل تو نبود

 

فقط از خدا می خام که بیایی زود زود

 

همش از خدا می خام که بیایی زود زود

 

 

 

I LOVE YOU                            

 

چند مطلب عاشقانه

 

1.از قلبت پیروی کن تا هرگز پشیمان نشوی .

 

2.بزرگترین درس زندگی را بیاموز:عشق فراموشی وبخشش .

 

3.عشق ترکیبی از قالب دو روح در تن است .

 

4.فقط یک شادی در زندگی وجود دارد دوست داشتن و دوست داشته شدن .

 

5.سرخ شدن چهره رنگ پاکدامنی است .

 

6.عشق مانند زبانه آتش است طلائی وسرشار از گرما .

 

7.غنی ترین عشق عشقی است که به داوری زمان گردن نهد .

 

شهر روز اول داریوش:

 



گفتی از عشقم حزرکن چه بد کردم نکردم

 

یادم و از سر بدر کن چه بد کردم نکردم

 

روزاول گفته بودی ولی از تو نشنیدم

 

توی آینه دیروز کاشکه فردا رو می دیدم

 

با تو عشق آمد و گم شد هر چه بود زیرو زبر شد

 

لحظه ها خالی و خسته زندگی بیهوده تر شد

 

گفتی از عشقم حزرکن چه بد کردم نکردم

 

فکرآزارو خطر کن چه بد کردم نکردم

 

عشق اولین تو بودی با تو من عشق و شناختم

 

ای تو عشق آخرینم رفتی و در دو شناختم

 

با تو من عشق و شناختم با تو من زندگی ساختم

 

از کسی گلایه ای نیست اگه باختم به تو باختم

 

گفتی از عشقم حزر کن چه بد کردم نکردم

 

عشقمو از سر به در کن چه بد کردم نکردم

 

هر کسی پس از تو آمد خلوت منو بهم زد

 

تو رو باز به یادم آورد اگه از عاطفه دم زد

 

هر کسی پس از تو آمد خلوت منو بهم زد

 

سرنوشت من نبوده سر نوشتی که رقم زد

 

روزاول گفته بودی ولی از تو نشنیدم

 

توی آینه دیروز کاشکه فردا رو می دیدم