راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

من از خدامه

به من نگاه کن واسه یه لحظه

نگات به صد تا آسمون میارزه

من از خدامه که بکشم نازتو

تا بشنوم یه لحظه آوازتو

.....

من از خدامه پیش تو بمونم

جواب حرفاتو خودم بخونم

من از خدامه بمونم دیوونت

سر بذارم رو شهر امن شونت

.....

من از خدامه بمونی کنارم

من که بجز تو کسی و ندارم

من از خدامه که نباشه دوری

فقط دلم میخواد بگی چجوری

.....

من از خدامه که یه روز دعامون

بره تو آسمون پیش خدامون

به عشق اونکه بعد اونهمه درد

خدا یه نگاهیم بما کرد

.....

به من نگاه کن واسه یه لحظه

نگات به صد تا آسمون میارزه

من از خدامه که بکشم نازتو

تا بشنوم یه لحظه آوازتو

.....

من از خدامه پیش تو بمونم

جواب حرفاتو خودم بخونم

من از خدامه بمونم دیوونت
سر بذارم رو شهر امن شونت.....

انتظار

انتظار

شش حرف و چهار نقطه

کلمه کوتاهیه اما معنیش رو شاید سالها طول بکشه تا بفهمی

در این کلمه شش حرفی ده ها کلمه وجود داره که تجربه کردن هرکدومش دل شیر می خواد

تنهایی ، چشم براه بودن ، غم ، غصه ، نا امیدی ، شکنجه روحی ، افسردگی

سرخوردگی ، پشیمونی ، بی خبری ، دلواپسی

برای هرکدام از این کلمات چند حرفی که خیلی راحت به زبون می آن

و خیلی راحت روی کاغذ نوشته میشن , باید زجر و سختی

 رو تحمل کرد تا مَعانی شون رو فهمید و درست درک شون کرد 

عاشقم میسوزم به پای تو تا ابد اگه راه و رسم عاشقی اینه.

 

چه می شود بیایی؟؟؟



چه میشود خدایا سرآید این جدایی بلند آسمانی؟

 

 چه می‌شود بیایی؟

 

 نوید داده بودند که صبح می‌رسد آه! چرا نمی‌رسد صبح؟

 

 کجاست روشنایی؟

 

 دوباره خواب دیدم تو را که با نگاهت گره از این دل تنگ چه ساده می‌گشایی

 

 چه پاک و آسمانی ،

 

چقدر بی ریایی زمین خشک و بی‌روح درانتظار باران چه می‌شود بباری؟

 

 چه می‌شود بیایی؟


تقدیم به یار غریب خودم


سلام ای تنها ستاره ، تویی آسمونُ شب هام


از تو هیچ خبری ندارم ، بی تو تنهام خیلی تنهام


دل من خیلی گرفته ، حال من خیلی خرابه


به خودم میگم که ای وای،یعنی این عشق یه سرابه


تا تو هستی من بهارم ، هیچ چیزی هم کم ندارم


دریغ از روزی که نیستی ، غصه دارم گریه دارم


ای ستاره قشنگم ، با تو من خوشبخت ترینم


وقتی تو باشی کنارم ، من یه باغم سبز ترینم...


کاش بدونی که اسیرم ، اسیر چهره ماهت


عاقبت یه روز میمیرم ، واسه چشم سیاهت


چشمات جادو کرده دل رو،تو خودت اینو میدونی


پس نرو به این بهونه ، قول بده پیشم بمونی

 

 

تنهایی

آسمون دل من ابی نیست ----------- دل من از عاشقی خالی نیست

بی کس و تنهام ولی ----------- تنهاییم عالمیست


تنهایی رنجیست عجیب ----------- اما دلم مایوس نیست


فردا از این دنیا میرم ----------- اما کسی پیشم نیست


مرده که تنها نمیشه ----------- مردن دوای تنهاییست

 

<<با ترس>>

 

 

این حرف را با جان تو با ترس میزنم

 

با عبرت و گرفتن صد درس می زنم

 

تو عاشق کسی شدی ومن بی اطلاع

 

از چشای خسته تو حدس می زنم

 

 

<<او رفت تا بماند>>

 

 

این سطر مختصر را گفتم تا او بخواند

 

هر چه به او نگفتم می خواهم بداند

 

او اولش نمی خواست ترکم کند ولیکن

 

فهمید راز من را او رفت تا بماند

 

 

<<آخر مردم>>

 

 

یه عمر تو را به هر کجایی بردم

 

هر لحظه گذشت بی تو من نشمردم

 

حالا تو بمان و قصه ات راحت باش

 

از بس نرسیدم به تو آخر مردم