راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

اِسمـهـآے مـَجـآزے، تَصوـیـرهـآے مـَجـآزے

مٌشـَפֿـَصـآتــ مـَجـآزے وَ . . .

בر بیـטּ ایـטּ هَمـﮧ چـیــزـهـآے مـَجــآزے ،

تـَنـــهـآ یــڪ چیـــــز פـَـقیــــقـَـتــ בآرَב :

تـَטּـهـآیــے مَـــטּ و تــــو !!!

نظرات 4 + ارسال نظر
علی شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 http://seeyourinside.blogsky.com

سلام دوست من
راستش با توجه به نوشته هات و اسم وبلاگت مزاحمت شدم تا شاید بتونم از نظرت استفاده کنم. سوالی رو در وبلاگم گذاشتم. لطفا اگر جواب سوال رو میدونی یا کسی رو میشناسی که میدونه برام بنویس. پیشایپیش از زمانی که میگذاری ممنونم.

محمد دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:56

مادر نعمت////.....

احد دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:32

من سواالتون ونخوندم یعنی اصلا ندیدم.وب تون خیلی ساده است میشه بیشتر کار کنین

shirini پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:21 http://www.ahangtanhaee.mihanblog.com

خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد