راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

اِسمـهـآے مـَجـآزے، تَصوـیـرهـآے مـَجـآزے

مٌشـَפֿـَصـآتــ مـَجـآزے وَ . . .

בر بیـטּ ایـטּ هَمـﮧ چـیــزـهـآے مـَجــآزے ،

تـَنـــهـآ یــڪ چیـــــز פـَـقیــــقـَـتــ בآرَב :

تـَטּـهـآیــے مَـــטּ و تــــو !!!

ادعـــــــــای عشــــــــــق می کنیـــم
ولی فـــــــــــرامــــــــــوش کــــــــــــرده ایــــم
رنـــــــــــــگ چشمــــان مادرمان را ...

این قطار
به هیچ‌کجا نمی‌برد تو را
پیاده شو!
ما
در شهرِ اسباب‌بازی‌ها زنده‌گی می‌کنیم.

میگویند دلتنگت نباشم!

خدای من...

انگار به آب میگویند

"خیس نباش"!!

دوســـت داشــتـــن را

نـهـ مـی نـویـسـنـد ،

نـهـ مـیـگـویـنـد ؛

ثـــــــآبـــــــت مـی کـنـنـد . . . !!!

هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم ...

نگاهم اما ...

گاهی حرف می زند ، گاهی فریاد می کشد ...

و من همیشه به دنبال کسی می گردم

که بفهمد یک نگاه خسته

چه می خواهد بگوید ...