راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

مــــیـدانــــــی ؟


همه را امـــتــحــــان کــــــــــــــرده ام !


قرص خــــواب و مـسکن


روانـشـنــــاس


خــــنـــده هـای زورکــــی . . .


هـنـدزفـری تـوی گـوش و گــــریــه کـردن


ســــیـگــــــــــــــار و مــشــروبـــــــــــ . . .


دوســتـــــــــــان جـــــدیــد . . .


دل من این حـــــــــرفـهـا حـــالـیـش نـمیشود !


تو را مـیـخـــــــــــواهـد . . .


بـــــــرگــــــرد

نظرات 3 + ارسال نظر
مهلا سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:29

واقعا منم همه راهها رو رفتم نشدش فقط کسی نیست بهش بگه برگرد

مهلا سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:29

عطا چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 http://hajipoorhassan@yahoo.com

متاسفانه من نرفتم هیچ راهی و از تجربه شما درس میگیرم و هیچ راهی را نمیروم فقط ب انتظار مینشینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد