راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

یادم نیست

زندگی را زیسته ام

یا در خواب دیده ام ؟!

...

بس که تو را مرور می کنم

هر جا که هستی

باش

فاصله یعنی

یک نفر یک جا هست

که دوستش دارم

از تو گذر نمی کنم ...

شاید روزی


منو تو در آغوش هم


به این روزهای جدایی بخندیم . . .

این تو نیستی که مرا از یاد برده ای
این منم که به یادم اجازه نمیدهم حتی از نزدیکی ذهن تو عبور کند
صحبت از فراموشی نیست
صحبت از لیاقت است ...

نخی به انگشتم میبندم

تا فراموش نکنم

که فراموشت کرده ام ..!!

مـــــن

دهــقــانِ فــداکــاری شــده ام

کــه تــمــام وجـــــودش را روبرویت بــه آتــش کــشـیــده،

و تـــو

قــطاری که

چشم ِ دیدن مرا ندارد

چقدر سخته
بعد از پشت سر گذاشتن کلی خاطره قشنگ
با بی اعتنایی و بی تفاوتی بهت بگه
هرجور راحتی
کسی مجبورت نکرده بمونی !! 

 

 

 

 

دُنـیـایـــِ مـَجـازیــــ"


شـلـوغ تـریـنــ سـرزمـیـنِ تـنـهـایـی استـــ...



بـا هـمـه کَســـ هستـی



و بـا هیــچــ کـَســـ نـیـسـتـیـــ !!! 

 

خـیــــلی ســخــتـه کـه بــخــوای
بـا آب خــوردن،
بــغــضـت رو بـفـرسـتـی پـایـیـن،
امـــا یـــه دفــعــه
اشـــــک از چــشـمــا ت
جــاری بـشـه ...  

 

من عشقی داشتم
 

آن را با خود به گور می برم
 

لطفا آنجا تنهایمان بگذارید...
 

تو ویترین زندگی به عروسکی نگاه نکن که مال تو نیست ، چون

اون فقط وسوسه ات میکنه تا اونی رو که داری از دست بدی . . .

ﺗﻮ آﯾﺎ ﻋﺎﺷﻘﯽ ﮐﺮدی ، ﺑﻔﮫﻤﯽ ﻋﺸﻖ ﯾﻌﻨﯽ ﭼﻪ؟

ﺗﻮ آﯾﺎ ﺑﺎ ﺷﻘﺎﯾﻖ ﺑﻮده ای ﮔﺎھﯽ ؟

ﻧﺸﺴﺘﯽ ﭘﺎی اﺷﮏ ﺷﻤﻊ ﮔﺮﯾﺎن ،

ﺗﺎ ﺳﺤﺮ ﯾﮏ ﺷﺐ ؟

هرسطری که ازاومی نویسم........ 

 

گستاخ میشوم تاشبی تن به اوبسپارم ........... 

 

درذهن من زنی بی پروا اورامی خواند.......... 

 

خواهشش که برسطرمی نشیند......... 

 

گونه هایش گلگون می شود