راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

دوازده گانه عشق

بد ترین چیز برای یه عاشق اینه که بفهمه معشوقش دوسش نداره

 

خدا اون روزو نیاره .

 

بچه ها یعنی آقا پسرها و دختر خانمهای عزیز:

 

عشق و عاشقی یه عالم خیلی پیچیده است.

 

که تو این عالم هر کاری کنیم روی طرف مقابلمون تاثیر می زاره

 

این موضوع به من ثابت شده.

 

برای همین شمارو میخوام  با یه مورد آشنا کنم که در رابطه خودم

 

با عشقم باعث بهتر شدن رابطمون شده.

 

این مورد اسمش دوازده گانه عشق نام داره.

 

زن و مرد هرکدام دارای شش نیاز بی نظیر عاشقونه هستند که اهمیت

 

همه اونا به یه اندازه است .

 

مردها در ابتدا نیازمند به:

  1. اعتماد
  2. پذیرش
  3. قدردانی
  4. تحسین
  5. تایید
  6. تشویق هستند و

 

خانمها نیازمند به

1.      علاقه

2.      درک

3.      احترام

4.      عشق ورزی

5.      اعتبار

6.      اطمینان خاطر هستند

 

ما با درک این دوازده گانه عشق میتونیم به نیازهای شریک زندگی

 

یا کسی که می خواد شریک زندگیمون بشه پی ببریم.بیاین زندگیمونو با این 

 

 دوازده گانه عشق بهترو بهتر کنیم.به امید اون روز.

 

اگه موافق یا مخالف بودین نظرتون رو برام بزارین

 

قربان همه شما احسان.