راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

تلنگر کوچکی است بــــــــــــاران

 

وقتی فراموش می کنیم


آسمان کجاست . !!
 

 

دوستم داشته باش ، هـمانـگونه که من دوستـت دارم


بگذار فاصله من و تو کمتر از آنی باشد :


که می خواهـیـم و نمی توانـیـم


که می توانـیــم و نمی گـذارنــد !


بگذار میان من و تو فاصله ای نـمـانــد


نه به خاطر خودت ،


و نه به خاطر من !


که به خاطر این عـشـق دوسـتـم داشـتـه باش


بـیـش از آنی که من دوسـتـت دارم .............
 

تو زندگیت ؛  

 

به کسی اعتــــماد کن ،  

 

که بهش ایمــــان داری ....  

 

نه احســاس ... !!!

بعضی وقتا هست که دوست داری کنارت باشه . . .
محکم بغلت کنه . . .
بذاره اشک بریزی تا آروم شی . . .
بعد آروم تو گوشت بگه
.
.
.
«دیوونه من که باهاتم 

 

خدا رو شکر واژه <دوست معمولی> بوجود اومد   

وگرنه خیلی ها کلمه ای برای توجیه هرزگیشون نداشتن .

خیلی وقت ها چیزی می نویسم فقط برای یک نفر ، 

 

اما 

 

 دلـــــــــــم میگیرد

وقتی یادم می افتدکه هرکســـــــــــی ممکن است بخواند؛

جــــــــــز ، آن ، یــــــــــک ، نـــــــــــــفر...
 

ببخش

هر قدر هم روحم را سوهان کشیدم

شبیه آنچه تو می خواستی نشد

نقــاش خــــوبی نــــبودم...

اما ایــن روزها... به لطـف تــــــــــو...

انـــتظار را دیـــدنی میکــشـم

هــــوا دارهــ ســـرد میشهــــ و منـــــ

همشـــ نگرانـــــ اینمـــــ کهـــــ

سرما بخورمـــــــ و

سرفهــــــــــــ کنمـــــــ و

کسیـــــــ نباشهــــــــــــ بهمـــــ بگه :

" عزیزمــــــــ... بازمــــ کهــــــ مواظبــــــــ خودتـــــ نبودیـــــــ !!!"

اکنون بخواهمت که چه بشود ! 

 

 آن روزها که مشترک مورد نظر بودی ،  

 

هیچوقت در دسترس نبودی !! 

  

چه برسد الان.. که نه مشترکی.. و نه مورد نظر

خدایا! مرا تنها مگذار، 

 

 که مبادا نگاهم به نگاه بنده‌ای از جنس خاک محتاج شود...