راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

تقدیم به عشق خودم فاطمه عزیزم

مینویسم برای تو , برای لبخندی نو



برایت مینویسم ,مینوسم که بخوانی تا بدانی: در زندگی ام فقط تو را دارم



که بخوانی تا بدانی



تنها چیزی که سرکشی ام را آرامش می بخشد فقط تویی



که بخوانی تا بدانی



برایم همچون آب برای گل

مینویسم تا بدانی



وقتی آمدی پاییز بود



با آمدنت پاییز را بهار کردی



زندگی احساس من نه پاییز را داشته است و نه زمستان را



نگذار پاییز بیاید و ماندگار شود



نگذار زمستان بیاید و بهار گریزان شود و باز هم پاییز بماند



تو را به دل بهاریت قسم



بمان و فصل ها را بهم نریز

تولدت مبارک عشق من

 
با کمی تاخیر تقدیم به عشق خودم

روزی فرشته ای از آسمان کم شد

به زمین آمد و متولد شد

وای خداوندا چه روز مبارکی است

امروز میلاد فرشته ی من است

بیایید ای دوستان همه با هم

بخوانیم سرود تولدت مبارک

تولد تولد تولدت مبارک

مبارک مبارک تولدت مبارک ... بیا

شمع ها را فوت نکن عزیزم

لحظه ای صبر کن

تا بگویم حرف های دلم را

خداوند همیشه نگه دار تو باشد

زندگیت را از شادی پر سازد

بمیرم هرگز نبینم غم تو

اشکی نباشد روی گونه ی تو

عزیزم بهترین ها برای تو

مبارک باد میلاد تو

حالا ...

بیا شمع ها را فوت کن

تا صد سال زنده باشی

تولد تولد تولدت مبارک

مبارک مبارک تولدت مبارک