راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

سفر بی انتها

گل بارون زده من / گل یاس نازنینم

می شکنم؛پژمرده می شم / نگذار اشکاتو ببینم

ای گل شکسته ساقه / گل پرپر

که به یاد / هجرت پرنده هایی

توی بغض مبهم چشمات می بینم

که به فکر یه سفر به انتهایی

نظرات 6 + ارسال نظر
بل سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 04:04

نتیمنععهغ

[ بدون نام ] شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 14:01

[ بدون نام ] جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:37

محمد امیر جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 13:35

با عزض سلام وخسته نباشید خیلی خیلی خو ب بود مخصوصا اشعارتون ممنون موفق باشید

حامد یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 16:47

سلام خیلی خوب بود .من مجنون یکی هستم اما اون منو نمی خواد به همین خاطر به یادش زنده ه ام.اسم اون یاس
لطفاٌ منو راهنمای کنید

[ بدون نام ] شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 17:00

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد