راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

استاد بودن

                
                 اگر استاد فیزیک بودم ، نام تو را در فرمول عشق جای می دادم ...


     اگر استاد شیمی بودم ، با نام تو عناصر نا شناخته زندگیم راکشف 

      می کردم ...


     اگر استاد خوشنویسی بودم ، نام تو را در تنهایی قلبم جای می دادم ...


     اگر استاد جغرافیا بودم ، نام تو را در قلۀ کوه حک می کردم ...


      اگر استاد زبان بودم ، به تو می گفتم :

...I love you

نظرات 1 + ارسال نظر
علئ یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 03:44 http://aliazi.blogsky.com

سلام خیلی خوشم اومد باحال نوشته بودی

مرسی علی جون موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد