راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

تقدیم به عشق همیشگی خودم


 شعرغریب آشنا از
گوگوش:

 

تواز شهرغریب بی نشونی اومدی


تو با اسب سفید مهربونی اومدی


تو از دشتای دورو وجادههای پرغبار برای هم صدایی هم زبونی اومدی



تو از راه می رسی پر از گردو غبار تموم انتظار میاد همرات بهار


چه خوبه دیدنت چه خوبه موندنت چه خوبه پاک کنم غبارو از تنت


غریبه آشنا دوستم دارم بیا منو همرات ببربه شهر قصه ها بگیر دست منو تو دستات


چه خوبه سقفمون یکی باشه با هم بمونم منتظر تا برگردی پیشم


تو زندونم با تومن آزادم

 
تواز شهرغریب بی نشونی اومدی  تو با اسب سفید مهربونی اومدی


تو از دشتای دورو وجادههای پرغبار برای هم صدایی هم زبونی اومدی


تو از راه می رسی پر از گرد و غبار تموم انتظار میاد همرات بهار


چه خوبه دیدنت چه خوبه موندنت چه خوبه پاک کنم غبارو از تنت


غریبه آشنا دوستم دارم بیا می شینم می شمرم روزا ولحظه ها


تا برگردی بیای بازم اینجا


چه خوبه سقفمون یکی باشه با هم بمونم منتظر تا برگردی پیشم


تو زندونم با تومن آزادم

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:27 http://www.ganj-e-sokhan.blogsky.com

سلام
جالب بود
خسته نباشی
اگه وقت کردی به کلبه درویشی ماهم سر بزن
موفق باشی

ماری پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:46

neveshtehat kheili ziba va por ehsas bod shado movafag bashi ehsan jan.

مهدی پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 02:53 http://www.fouman.blogsky.com

به نام او
خسه نباشید
خیلی جالب بود
اگه فرصت کردی به چهار دیواری منم سری بزن
همواره پیروز باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد