راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

فقط تو می فهمی


فقط تو می فهمی که دوری یعنی چی . فقط تو هستی که با واژه

های رنگی بهترین تابلوی نقاشی را در افکارم ترسیم می کنی و

 برای دو پرنده عاشق آشیانه می سازی . بدون که زندگی بی تو

 لذتی نداره .

نظرات 5 + ارسال نظر
... جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 05:54 http://kh0dam-0-kh0det.blogsky.com

chera adam vaghti ke tanha mishe. yadesh miad ke behtarin moghas vase razo niaz?kamel nashod blogeto bekhoonam ama ba khoondane nesvesh fahmidam ham dardim.be kolbe na chize manam sar bezan.tazeh saakhte.ama hamishe ghadametoon roo cheshemoon mizarin.montazeram.pas felaaan...

سولماز شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 00:15 http://www.antianjoman.blogsky.com

سلام احسان عزیزم
وبلاگ تو هم قشنگه
موفق باشی بازم بیا

سعید سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 04:51

تقدیم به رویا ی عزیزم اشکهای یخیم ژاک کن درهای قلبتو واکن صدای قلبمو بشنو مگه من چه کردم با دل تو

مهدی سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 13:15 http://www.ganj-e-sokhan.blogsky.com

سلام ... خسته نباشی ...
شعر جالب و زیبا و دلنشینی بود ...
اندیشمندی می‌گوید:
آموختن یک چیز به معنای برقراری ارتباط با جهانی است که هیچ تصوری از آن نداریم. هرگز فراموش نکن که برای یادگرفتن فروتنی لازم است ...
امیدوارم که در تمامی مراتب زندگی خوشبخت و کامیاب باشی ...
اگه فرصتی دست داد به کلبه درویشانه من هم یه زیرچشمی نظر کن ...
شاید که دلم گرم بشه ...
گرم برای ادامه راه ...
راهی که در اون تا نیست ...
اگر برات مقدور هست لطفا مقدمه وبلاگرو حتمن مطالعه کن و نظرتو هم راجع به آخرین مطلب نوشته شده بیان کن ...
با اینکار دنیایی از عشق به من هدیه میکنی و گویا چاله های بین انگشتان سرد و مشتاقم را با دستان پرمهرت گرم میکنی ...
من منتظرم ...
خدا پشت و پناهت باشه ...

حسین جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 15:18

خیلی خیلی شعرا خوب است از شما ممنونم که برای ما جوانان چنین سایت هایی درست مدکنید شعراتون اخر زیبیاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد