راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

تقدیم به عشق همیشگی خودم

 

 

شعر چکاوک از داریوش:

 

کجای این جنگل شب پنهون میشی خورشیدکم

 

پشت کدوم سد سکوت پر میکشی چکاوکم

 

چرا به من شک می کنی، من که منم برای تو

 

لبریزم از عشق تو و سرشارم ازهوای تو

 

لبریزم از عشق تو و سرشارم ازهوای تو

 

دست کدوم غزل بدم نبض دل عاشقمو

 

پشت کدوم بهانه باز پنهون کنم هق هقمو

 

گریه نمی کنم نرو ، آه نمی کشم بشین

 

حرف نمی زنم بمون ، بغض نمی کنم ببین

 

سفر نکن خورشیدکم، ترک نکن منو نرو

 

نبودنت مرگ منه، راهی این سفر نشو

 

نذار که عشق من وتواینجا به آخر برسه

 

بری تو و مرگ من از رفتن تو سر برسه

 

گریه نمی کنم نرو ، آه نمی کشم بشین

 

حرف نمی زنم بمون ، بغض نمی کنم ببین

 

نوازشم کن و ببین عشق میریزه از صدام

 

صدام کن و ببین که باز غنچه میدن ترانه هام

 

اگر چه من به چشم تو , کمم، قدیمیم، گمم

 

آتشفشان عشقم و دریای پر تلاطمم

گریه نمی کنم نرو ، آه نمی کشم بشین

حرف نمی زنم بمون ، بغض نمی کنم ببین

نظرات 3 + ارسال نظر
zohreh یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 01:14 http://www.zohrehn.blogsky.com

salam
vebloge zibaee dari .khaste nabashi..

مرد یخی یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:18 http://isis.blogsky.com

سلام
خیلی قشنگه!!!
ممنون

عاشق تنها یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 22:34 http://www.eshgh.tk

سلام دوست عزیز امیدوارم همیشه خوب و خوش با شی
ویبلاگ بسیار عالی داری عزیزم امیدوارم که همیشه خوب و خوش باشی
اگه دوست داشتی به منم سری بزن عزیزم
تنهایه تنهایم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد