راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...


تقدیم به یار غریب خودم


سلام ای تنها ستاره ، تویی آسمونُ شب هام


از تو هیچ خبری ندارم ، بی تو تنهام خیلی تنهام


دل من خیلی گرفته ، حال من خیلی خرابه


به خودم میگم که ای وای،یعنی این عشق یه سرابه


تا تو هستی من بهارم ، هیچ چیزی هم کم ندارم


دریغ از روزی که نیستی ، غصه دارم گریه دارم


ای ستاره قشنگم ، با تو من خوشبخت ترینم


وقتی تو باشی کنارم ، من یه باغم سبز ترینم...


کاش بدونی که اسیرم ، اسیر چهره ماهت


عاقبت یه روز میمیرم ، واسه چشم سیاهت


چشمات جادو کرده دل رو،تو خودت اینو میدونی


پس نرو به این بهونه ، قول بده پیشم بمونی

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
اشکمهرکوچولو جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 00:03 http://www.ashkmehr.blogsky.com

سلام٬ امیدوارم خوب باشین ٬ نوشته ی این بار هم بسیار زیبا نوشتین ٬ پیش منم بیاین ٬ در پناه آسمان ... bye bye honey

فاطمه یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 16:42

سلام
این شعرت واقعا حرف نداشت خیلی قشنگ بود امیدوارم تو همه کارات مخصوصا کنکورت موفق باشی و من شاهد موفقیتت باشم

غریب چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:27

چرا تمام تلاشتو نمی کنی که بری پیش یارت
هم تو از تنهایی در میایی و هم اون دیگه غریب نیست

وحید یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 20:06

شعراتم مثل خودت قشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد