راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

آخرین مطلب سال ۱۳۸۴

سلام به تمامی دوستای عزیزم

 

پیشاپیش فرا رسیدن سال 1385 رو به همتون

 

 تبریک می گم و آرزومند در سال جدید

 

به هر آنچه می خواین برسین .

 

من که کنار عشقم هستم امیدوارم شما هم در کنار عشقتون

 

یه سال خوب رو شروع  کنین

 

امیدوارم هر روز بهتر از دیروز باشین.

 

اینم بگم اون دسته از دوستام که می خواستن

 

اسم عشق من رو بدونن باید بگم

 

اسم این فرشته

 

به خواست خودش باید مخفی بمونه

 

خوش باشین

 

اینم تقدیم به عشق خودم

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:11 http://abadeh-city.blogsky.com

سلام.عید شما مبارک.
خوشحال مل شم به سری به من بزنی
http://www.abadeh-city.blogsky.com
منتظر نظر شما هستم

محمد چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 22:04

سلام
سال نو رو به شما وخانواده محترمتون تبریک میگم
یه سو ال میکنم خاهش میکنم جوابشو بدید میخام یه قالب مثل قالب حرم دل پیدا کنم باید از کجا پیدا کنم
ازتون خاهش میکنم جوابشو هر چه سریعتر به ایمیلم بفرستید
در ضمن وبلاگتون محشره مخصوصا اهنگش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد