راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

نمی خواهم بگویم که تو را به اندازه خورشید دوست دارم ؛

                                                                               زیرا خورشید را غروبیست.

نمی خواهم بگوییم که تو را به اندازه دریا دوست دارم ؛

                                                                           زیرا دریا را خشک شدنیس.

اما می خواهم تو را به اندازه ای دوست داشته باشم که تا جان دارم در کنارم باشی ؛

                                                                                                                   به اندازه قلبم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد