راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

یه خاطره خوب

با سلام خدمت تمام دوستای خوب و مهربونم که تو این چند وقت به کلبه من سری زدن.

 

عزیزان دیشب یه اتفاق عجیب برام افتاد که گفتم بیام و خاطر دیشب رو براتون بنویسم.

 

من شهرسمنان زندگی میکنم در کنارعشقم .بچه ها  سمنان یه 10 سالی بود برف نیومده

 

بود و دیشب بعد این همه مدت تو 1 ساعت بارش مداوم برف cm 10 اومد.منم به همراه

 

عشقم و سایر دوستام به همراه عشقاشون و بچه هاشون شروع به برف بازی کردیم که

 

خیلی به هممون خوش گذشت.اینم عکس خودمه کنار آدم برفی که من وعشقم با هم درست

 

کردیم.همه شما دوستای عزیزم رو به خدای بزرگ می سپارم.

 " align=baseline border=0>
نظرات 3 + ارسال نظر
عشق پاک ما دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 23:26 http://eshghe-pake-ma.blogfa.com

سلام دوستانم.عالیه موفق باشید.به ما هم سری بزنید خوشحال میشیم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:04

سلام
قشنگه امید وارم همیشه خوش باشید

ساقی یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 21:12

خواستم با خاطره زیبا فراموشت کنم
کنج لب بوسیده ومن ترک اغوشت کنم
خواستم در اخرین شام بهاری نیمه شب
هی ترانه خوانم و از شکوه خاموشت کنم
برات هرجا که هستی با هرکسی که هستی ارامش ارزو می کنم
دو پنجره با یه قفس دو هنجره بی هم نفس سهم من از بودن تو یه خاطره است همین وبس
ممنونم مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد