راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

بارون دل

 

خوش به حال آسمون که هر وقت دلش بگیره بی بهونه می باره ...

 

به کسی توجه نمی کنه ... از کسی خجالت نمی کشه ...

 

می باره و می باره و ... اینقدر می باره تا آبی شه ...

 

‌آفتابی شه ...!!! کاش ... کاش می شد مثل آسمون بود ...

 

کاش می شد وقتی دلت گرفت اونقدر بباری تا بالاخره آفتابی شی ...

 

بعدش هم انگار نه انگار که بارشی بوده.

 

خدایا کمکم کن دلم خیلی گرفته...!!!

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سلمان یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 23:33 http://aloneeyes.blogsky.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ جالب و زیبایی دارید
ودر کل خوب هم می نویسید
خوشحال میشم به منم سر بزنید
راستی با تبادل لینک موافقید؟؟؟
موفق باشید


ناهید پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:30

افق طلایی جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 17:34 http://hadiheidari.blogfa.com

با سلام خدمت شما .
موفقیت شما را آرزو دارم .
منتظر حضور سبزتان هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد