راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

 

وقتی برای اولین بار با تو حرف زدم می ترسیدم تو را ببوسم،

وقتی برای اولین بار بوسیدمت می ترسیدم عاشقت شوم،

 حالا من عاشقتم می ترسم از دستت بدهم

نظرات 4 + ارسال نظر
شبگرد سه‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:28

با سلام و درود خدمت شما آقا احسان
جسارتاً امری باهاتون داشتم و از آنجایی که ایمیلتون رو نمی دونم ، ممنون میشم طی ارسال یک نامه ار جانب شما ، از ایمیل شما آگاهی یافته و عرضم رو خدمتتون برسونم...بسیار سپاسگذار....موفق باشید و سربلند ...بدرود

ری را سه‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:45 http://www.rirayeheshgh.blogsky.com

سلام

دوست عزیز وبلاگ نویسم خسته نباشید...واقعا وبلاگ زیبا و نوشته های جالبی دارید از این رو خوشحال میشم به کلبه ی محقر و کوچک منم یه سری بزنید و من رو هم با حضورتون خوشحال و مستفید کنید.

بای

شیوا پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 16:57 http://pesarkoshha.blogfa.com/

سلام احسان من ممنونم که به وب من و دوستم سری زدی اما من آدم مغروری نیستم فقط کمی سر به سر آدمایی میزارم که فکر می کنن چون پسرن دیگه همه چی برای اوناس من طر فدار حقوق برابرم همین بازم ممنون و احساس خوشحالی میکنم که به وبت سری زدم با ارزوی خوشبختی برای تو وعشقت . . . موفق باشی ... به من گاهی سری بزن اگه دوست داری منم سرت میزنم

آرزو دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 18:59

خیلی باهالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد