راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

تقدیم به عشق خودم فاطمه عزیزم

مینویسم برای تو , برای لبخندی نو



برایت مینویسم ,مینوسم که بخوانی تا بدانی: در زندگی ام فقط تو را دارم



که بخوانی تا بدانی



تنها چیزی که سرکشی ام را آرامش می بخشد فقط تویی



که بخوانی تا بدانی



برایم همچون آب برای گل

مینویسم تا بدانی



وقتی آمدی پاییز بود



با آمدنت پاییز را بهار کردی



زندگی احساس من نه پاییز را داشته است و نه زمستان را



نگذار پاییز بیاید و ماندگار شود



نگذار زمستان بیاید و بهار گریزان شود و باز هم پاییز بماند



تو را به دل بهاریت قسم



بمان و فصل ها را بهم نریز

نظرات 2 + ارسال نظر
عنایت الله پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:02 http://www.lovehappens-k.blogfa.com

سلام
امید وارم حالت خوب باشه ویبلاگ شمارا دیدم خلی قشنگ بود.
به امید بهبودی بشتر.
میتوانی وبلاگ منو هم بیبینی البته نظر یادید نره.
الله حافظ.

بهونه سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 00:50

سلام خوبی من یکی از همشهریاتم عزیزم شانسی اومدم گوگل وبلاگ تورو دیدم .دیدم آشنایی شناختمت.این ایدی منه jojo.migmigg بای.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد