راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

یک نفر یه جایی به یادته

یک نفر
نظرات 4 + ارسال نظر
مسعود دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:10 http://masuuod.blogfa.com/

سلام
منو یادت میاد
فکر نمی کنم
ما یه دورانی یه زمانی باهم دوست بودیم یادته؟

باران چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 http://www.gachlove.blogfa.com

سلام
من مثل تو وبی با اسم راز عشق دارم
و مثل تو به دنبال آشکار کردن این رازم
من خیلی وقته که وبلاگ نویسم ولی این وب رو جدیدا زدم
اگه به کلبه ی من سری بزنی خوشحال می شم

اکرم شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 22:34

سلام خوشحالم که این طور فکر میکنی
vali man mese to khosh bin nistam
gahi fek mikonam hata khoda ham be fekre man nist<yani be fekre ma>
che berese be bandei k hich vafaei nadare
omidvaram hamishe ru in bavar bemuni va age az vafa buei bordi hich vaght bivafaei nabini
bye

soukhtanloo شنبه 14 دی‌ماه سال 1387 ساعت 20:24

selam haj agha
shoooma az kodom soukhtanloohai dadsh?
khasti in idie mane koo bia bebinim che khabare !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد