راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

گوش هایت صدای مرا نمی شنیدند

 

گوش هایت صدای مرا نمی شنیدند

من فریاد می زدم


سکوت

ساعت هاست که درفکر توام توی این خلوت تاریک و خموش

سرم با دیگران گرم است ، دلم با تو

دلم را استوار کرده ام،

که دل نبندم

نه به چشمهای بیگانه ای

نه به حرفهای بیگانه ای

می خواهم آزاد باشم

از قید تملک خود و دیگران

تا بود، برای خود می خواستم

و حالا... و حالا نشسته ام دراین اندیشه، که آیا راست اندیشیده ام

یا کجراهه پیموده ام

راه کج نبود

نگاهم،

به پیش پای بود

دوردست ها از من دریغ شدند ،

من از تو

و تو، در دوردستها بودی

بیش ازاین دید ندارم

کور شده ام. کر شده ام

نه ،

خودخواه شده ام

همه را برای خود

تو را برای خود،

می خواستم

می خواهم

و خودخواهی از کوری هم بد تراست

گیجی ام را روی دیوار تنهایی ام نقش می کنم

بومهای رنگ شده را می شکنم

شکستن

این من بودم
سکوت را فریاد زدم
تو نمی شنیدی
چون صدایم عاشقانه بود
دیگر هیچ نمی گویم....قلمی در دستم که به غمگینی من افسرده ست
و من اینجا تنها به تو می اندیشم
به تو که دورترین عشق و امیدی بر منبه تو که حسرت یک دیدار را بر دلم حک کردی
شاید این من غلطم یا غلط پندارم
که مرا می خواهی اما تو بدان نازنینم محبوب
من همیشه دوستت دارم......... ........ ... .......

عصیان است. باید عصیان کنم

کسی که ازعصیان بهراسد، سزاوار مرگ است

می خواهم زنده بمانم. می خواهم عصیان کنم

منتظر باش

برمی گردم

با دستهایی پر از تو

دلی خالی از خود

با سیبی سرخ

منتظر باش

بر می گردم

با تابلویی نقش شده از من ، در کنار تو

بومت را بشکن . مرا نقش کن. من ، تنهایی هستم

........ .. .!!!
نظرات 2 + ارسال نظر
دیبا سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:53

فریاد کشیدم
تو کجایی تو کجایی
گفتی که طلب کن تو مرا تا که بیابی
چون همسفر عشق شدی مرد سفر باش
هم منتظر حادثه هم فکر خطر باش

متن خیلی قشنگی بود احسان جان

morteza سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 13:47 http://www.manvato1.blogfa.com

سلام
شعر های بسیار زیبایی دارید
امیدوارم همواره عاشق باشید
بدرود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد