راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

 یه دوستی ازم خواست واسش یه مطلب بزارم منم واسش این مطلب کوتاه رو می زارم 

امیدوارم بپسنده: 

 

 

بی هوا....

وارد هوایم شدی..

به دنبال دلیل نمی گردم..

بمــــــــان

وتو درنهایت درچشمان کسی اسیر می شوی که تورا

درک،،،،،،نه،،، ترک خواهد کرد

روزى اگر نبودم، تنها آرزوی ساده ام این است زیر لب بگویی:

یادش بخیر

نظرات 5 + ارسال نظر
سمانه شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:56 http://fands.blogsky.com

سلام وبلاگه فوق العاده ای بود
به من هم سری بزن
خوشحال می شم لینکم کنی

سونیا شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:11

سلام بر دوست عزیز وبسیار خوبم احسان جان
عزیزدلم تو خیلی مهربان هستی وبه در خواست من پاسخ مثبت دادی ازت بسیار ممنونم و تو باید بدانی راز عشق تو در همین است

ای نازنینم ای عزیز دلم
دوستت دارم به اندازه تموم دنیا
و به اندازه وجودت دوستت دارم i love you

سونیا شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:28

بی هوا وارد هوایت شدم

بی تو اما به چه حالی من از ان کوچه گذشتم

سونیا چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:19

واقعا ممنونم
از اینکه به فکر من بودی ولی من قدر با تو بودن را ندانستم.
چه می توان کرد
این رازعشقاست
تو را با تمام وجود دوست داشتم
.و هرگز فراموشت نمی کنم

[ بدون نام ] دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:14

سلام اقا احسان اما به نظر من خود هرکس باید مواظب باشه تا عشقشو از دست نده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد