راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

راز عشق

اینجا خانه ی کوچک من است...درهایش به رویتان باز خواهد بود...دریابید مرا...

هنوز هم دلم تنگــــ میشود برایــــ لحنــــ حرفــــ زدنتــــ و

برایــــ تکیهــــ کلامـــ هایتـــ کهـــ نمیدانستیــ فقطـ تکیهــ کلامــ تو نبود ،

منــــ بهـــ آنهـــا تکیهـــ دادهـــ بودمــــــ 

نظرات 2 + ارسال نظر
بهار پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 20:26 http://121raaz.blogfa.com

سلام احسان
خیلی از پستاتو خوندم و باز هم میخوام ادامه بدم به خوندن.
خیلی عالیه ... یه جورایی احساس می کنم حرف های منه
عالییییی عالییییی

[ بدون نام ] یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 17:25

فکر نمی کنم چیزی از عشق بدونی
ای که می پرسی نشان عشق چیست!
عشق چیزی جز ظهور مهر نیست عشق یعنی مهر بی چون و چرا ؛
عشق یعنی کوشش بی ادعا عشق یعنی مهر بی اما اگر ؛
عشق یعنی رفتن با پای سر عشق یعنی دل تپیدن بهردوست ؛
عشق یعنی جان من قربان اوست
عشق یعنی خواندن از چشمان او ؛ حرفهای دل بدون گفتگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد